Jubiläum 100 Jahre Aquarienverein Winterthur

Am Samstag 04. Juli 2020 konnten wir in entspannter Atmosphäre einen tollen Anlass mit 40 Personen geniessen. Die Show von Pad Alexander, aus nächster Nähe gesehen und trotzdem Unerklärlich, ein super Erlebniss. Diejenigen die nicht dabei waren haben einen Höhepunkt im Vereinsleben verpasst.

Kommentare von der Organisatorin Monica Schär und Charlotte Haller

Mir wird das Jubiläum in sehr schöner Erinnerig bliebe. Es isch e schöni Ambiance gsi i dä Banane. Dä Apero uf dä Terasse, dänn drinne,  s Personal hät sich alli Müeh gäh. Ich finde, es isch es sehr es guets Restaurant! Sehr guets Personal. Ich han immer en Ansprechsperson gha und sie händ immer versuecht uf eusi wünsch i zgah! Ich chan das Hotel nur empfehle!

Es isch en super Abig gsi, mir vom Vorstand händs au mal so richtig chöne gnüsse.